
Jak usunąć bany i filtry Google
Prowadzenie firmowej witryny www zmusza do jej sprawnego sytuowana w przeglądarkach, żeby była dostrzegalna dla potencjalnych klientów i pojawiała się wysoko w wynikach. Bany i filtry Google mogą być założone na witrynę, kiedy firmowa strategia wywołuje złamanie norm rzetelnego pozycjonowania. Przekonajmy się, jakie działania wdrożyć w takiej sytuacji.
Dlaczego filtry i bany Google są groźne dla portali www?
Ban od Google to najsurowszy rodzaj sankcji, który może spotkać stronę internetową. Jest to całkowite usunięcie jej ze stron przeglądarki Google, co tak naprawdę istotnie komplikuje funkcjonowanie firmy. Zauważmy, że gros internautów posługuje się Google, więc po zbanowaniu portalu wskaźnik naszych gości momentalnie się obniży. Natomiast zastosowanie filtra cofa naszą witrynę w wynikach wyszukiwarki, co również negatywnie oddziałuje na klikalność portalu. Wyróżniamy filtry ręczne – ustawiane osobiście przez ekipę Google a także algorytmiczne, które zakładane są mechanicznie przez profesjonalne programy.
Czy można pokonać bany i filtry Google?
Należy podkreślić, że bany i filtry Google nakładane są na przykład za używanie ogromnej liczby odsyłaczy promujących naszą stronę internetową lub stosowanie nieuczciwych środków reklamowych w celu jej pozycjonowania. Aby zlikwidować ban od Google trzeba wcześniej zweryfikować jego przyczynę. Pamiętajmy, żeby zlecić to specjalistycznej firmie SEO, która w kilka miesięcy rozprawi się z banem. Proces może jednak przeciągać się nawet pół roku, trzeba więc być cierpliwym.