Bądź widoczny w Google – współpracuj z agencją SEO

Nie czekaj! Sprawdź świetną ofertę usług SEO w rozsądnej cenie.

Firmy i właściciele sklepów internetowych, którzy pragną, by wyświetlać się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, są w stanie to uzyskać na minimum 3 sposoby. Pierwszy, którego nie poleca się, to podjęcie starań samemu. Nie dysponując rozeznaniem w tematyce SEO i nie obserwując każdego dnia komunikatów o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować rzetelnie i – co najistotniejsze – efektywnie. Druga droga to stworzenie etatu dla specjalisty ds. SEO, jednakże nie każda firma się na to decyduje powodu ograniczeń budżetu. Trzeci sposób to zatrudnienie agencji SEO. Budżet przeznaczony na zadania agencji SEO można dopasować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Atutem współpracy z agencją SEO jest to, że poza specami od SEO w zatrudnione są tam dodatkowo eksperci od copywritingu, kampanii Google Ads, grafiki czy programowania służący rzeczową pomocą w tych obszarach.

Firma SEO – wybierz taką, która działa w branży od lat

Agencji SEO w Polsce jest wiele. Co wziąć pod uwagę podczas szukania firmy, która podniesie naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Radzimy postawić na firmę, która istnieje na rynku od kilku lat. Liczba agencji SEO, ale także tych kreatywnych czy reklamowych, z każdym rokiem wzrasta, co nie zawsze łączy się z jakością usług. Współpracując z agencją, która działa od około dziesięciu lat, można mieć pewność, iż dysponuje ona znacznym doświadczeniem i może bez przeszkód zaprezentować ciekawe portfolio swoich poprzednich prac. Na stronach agencji SEO częstokroć znajduje się dział „Case study”. Przed podpisaniem umowy trzeba zapoznać się ze opisy takich przypadków, aby samemu sprawdzić, jakich efektów można oczekiwać po agencji, a także to z jakimi przeszkodami się mierzyła i z jakimi branżami pracowała. Rzetelna agencja SEO to taka, której działania są przejrzyste: informuje o harmonogramie prac na nadchodzące miesiące, jak również dostarcza raporty ze zrealizowanych działań i ich rezultaty.

Następny niebagatelny aspekt to spersonalizowana oferta i dostrojenie strategii działań do profilu działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeżeli agencja SEO na chęć współpracy odpisuje w ciągu 30 minut, a oferta wygląda jak gotowy szablon, powinien to być sygnał alarmowy. Po otrzymaniu pytania pracownik profesjonalnej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, żeby dopytać o pomocnicze dane o firmie, potrzebne do zaprezentowania dla niej pełnej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie można wyszukać samodzielnie online, jak np. informacja o realizowanych do chwili obecnej działaniach SEO czy o ważnych dla klienta usługach lub towarach, które zamierza wypromować.

Co o firmie SEO świadczy model rozliczeń jaki proponuje?

Nieufnie powinno się potraktować agencje SEO, które oferują umowę z opłatą za uzyskany efekt. W takim modelu klient płaci agencji SEO wtedy, kiedy frazy kluczowe osiągną wskazane w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do Top5 czy też pierwszej strony wyników). To w dalszym ciągu często proponowany sposób rozliczeń, jednakże niesie ze sobą spore niebezpieczeństwo – można wszak uzyskać szybkie rezultaty naruszając standardy ustalone przez Google. Nieprzerwanie uaktualniany algorytm także nie pomaga w spełnieniu obietnic złożonych klientowi, stąd dobra firma SEO nigdy nie zapewnia uzyskania konkretnych pozycji. Co do opłaty za usługi firmy SEO, to z rzadka jest ona stała – często w pierwszych tygodniach po podpisaniu kontraktu potrzebne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, żeby przeprowadzić drobiazgowy audyt SEO, a potem wdrożyć wszystkie wyliczone w nim zalecenia. W kolejnym okresie współpracy, gdy witryna zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, wydatki na prace są o wiele niższe.

Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]