
Czym są filtry Google?
O filtrach ręcznych od Google i nie tylko
Filtry Google są karą nakładaną na strony internetowe, które nie spełniają wprowadzonych przez Google zasad dla webmasterów. Istnieją dwa rodzaje filtrów – filtr ręczny albo filtr algorytmiczny. Filtry ręczne nakładane są przez członków Google Webspam Team, z kolei algorytmiczne nakłada sam algorytm Google.
Wpływ filtrów Google na pozycję w wynikach wyszukiwania
Najczęściej spotykanymi konsekwencjami filtrów Google jest obniżenie się strony w wynikach wyszukiwania. Strony, które w wyraźny sposób naruszają zasady Google mogą być nawet zupełnie usunięte z ich wyników. Filtry ręczne Google nakładane są z reguły na miesiąc, a filtry algorytmiczne do momentu, gdy strona zostanie zaakceptowana przez roboty Google. Oczywiście także , gdy mowa jest o filtrze ręcznym, warunkiem zakończenia kary jest dostosowanie strony do wytycznych. Przeważnie spotkać możemy się się z filtrami Google uniemożliwiającymi osiągnięcie dobrych wyników w wyszukiwarce lub znacząco obniżającymi pozycje osiągane do tej pory.
Sprawdź również