
Smycze i breloki reklamowe – użyteczne gadżety dla klientów
Praca nad budową wizerunku firmy to niełatwe zadanie, wymagające wykonywania działań obejmujących różne dziedziny. Jedną z nich jest naturalnie dystrybucja gadżetów promocyjnych, które mają wywołać asocjacje z daną firmą. Takie gadżety z elementami identyfikacji wizualnej powinny być przede wszystkim przydatne – w ten sposób osoby nimi obdarowane będą używać ich regularnie i dzięki temu będą pozytywnie kojarzyć daną markę. W związku z tym firmy wybierające tę metodę reklamy przeważnie zamawiają takie gadżety jak torby, długopisy czy latarki. Znacznym powodzeniem mogą pochwalić się również smycze i breloki z nadrukiem. Czy warto je wybrać? Gdzie najlepiej się sprawdzą?
Smycze z nadrukiem – gadżet nie tylko na cele reklamowe
Źródła powodzenia smyczy i breloków z nadrukiem nie trzeba daleko szukać. O ich popularności jako gadżetów używanych w promocji przesądzają głównie ich rozsądna cena za wykonanie, oscylujący wokół przeważnie kilku PLN za jedną sztukę. To powoduje, że bez nadwyrężenia firmowych wydatków, można zamówić ich pokaźną ilość. Nie jest to bez znaczenia dla podmiotów, które szykują szeroko zakrojone akcje promocyjne, opierające się między innymi o dystrybucję gadżetów znacznej grupie osób, przykładowo klientom marketu albo gościom firmowego stoiska w trakcie targów. Smycze z nadrukiem są też nieraz zamawiane przez korporacje dla zatrudnionych tam pracowników – pozwalają komfortowo nosić identyfikatory i przepustki służące do otwierania drzwi.
Breloki z logo mogą być użytecznym gadżetem
A co z brelokami? Najważniejszym powodem, dla którego marketingowcy często sięgają po breloki z logo jest ich zaskakująca niesamowita różnorodność. Wśród nich są zarówno te służące jako element dekoracyjny do kluczy, jak i produkty o większej użyteczności, jak przykładowo metry, latarki i otwieracze do butelek.