Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Uzyskaj więcej informacji o tym, jakie są cechy dobrej agencji SEO.

Kiedy posiadasz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, aby wyświetlała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. To oczywiste wszak, że współcześnie obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak więc znaleźć rzetelną firmę SEO? Warto skorzystać z sugestii specjalistów.

Jak zatrudnić rzetelną firmę SEO? Google udostępniło o tym film

Nie da się ukryć, iż cały sektor usług SEO, innymi słowy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i nieprzerwanie rozkwita zasadniczo tylko za dzięki Google. Pomimo występowania licznych opcji, jak przykładowo Baidu, Rambler czy DuckDuckGo, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie być widocznym w sieci, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, gdzie występuje silna konkurencja, przeważnie nie jest to realne bez wsparcia fachowców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest czymś zupełnie nowym, i zamieściło krótki film o tym, jak znaleźć solidną firmę SEO.

Podstawowe cechy solidnej firmy SEO

Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem klarownie naświetla, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dokładnego audytu strony,
  • umiejętność estymacji budżetu oraz czasu potrzebnego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • udzielenie witrynie opieki technicznej i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie prowadzonych wdrożeń, przykładowo poprzez stały dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raportowanie,
  • udzielenie stronie opieki technicznej oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na określone frazy.

Pracownica Google wskazuje również, iż rzetelna agencja SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, często dającą wymierne rezultaty najczęściej po paru miesiącach pracy.